24 Mayıs 2012 Perşembe

Anlat

Anlat hadi,
Anlat da içimin bu sızısını dindir,
Dindir ki bakmayayım böyle insan
lara,
Bu kadar güvensiz,
Bu kadar boş,
Ve bu kadar korku dolu olmasın içim,
Bir şeyler anlat bana,
Örneğin;
Yağmuru anlat !
Gökyüzünü anlat bana!
Bir martı olmanın sevincini paylaşalım seninle rüyalara dalarken...
Bir bebeğin ilk ağlamasını anlat,
Bir kalbin nasıl sevilebileceğini anlat.
Bir kadının yahut bir adamın gözlerini anlat bana,
Yaşlı, yorgun, kırgın gözlerini !
Bir kedi ürkekliğiyle yaşamanın ne demek olduğunu,
Rakı şişesinde balık olmak isteyipte olamamayı anlat.
Yıllarını anlat bana.
Seni anlat.
Masal anlat bana masal!
Öyle güzel başlasın ki bu masal,
Dokunuşların gibi...
Öyle güzel sürsün ki bu masal,
Sevdan gibi...
Öyle güzel bitsin ki bu masal,
El ele uyumalarımız gibi.
Bir şeyler anlat bana sevdiceğim.
Seni anlat...
Beni anlat...
Bizi anlat.
Öğret bana tüm dünyayı,
Öğret bana yaşamayı.
Öğret bana mutlu olmayı !
Kalmayı anlat bana.
Gitmemeyi anlat.
Tek vücut olup , direnmeyi anlat...
Göstere göstere anlat sevdiceğim,
Bütün bunları yaşata yaşata anlat.
İkilemelere bağlı yaşayalım örneğin...
Seve seve...
Güle güle...
El ele...
Göz göze...
Biz Bize...
Aşk ile.
Sevda ile.
Bitmemesi dileğiyle.

Cansubulut.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder