30 Nisan 2012 Pazartesi

Her şey

Beni uğurlarken içim gitmişti...
Telaşlıydı biraz ama anlayamamıştım.
Yaklaşık 7 saatin sonunda sevgilimi geride , İzmir'de bırakıp Eskişehir'e ulaştım.
Eve girdiğimde yatağımın üstünde bu notu ve kalpli bir çikolatayı buldum...
Bir de en sevdiğimden Kinder sürpriz...
Çok  basit görünen ancak benim için çok anlamlı ve gözlerimi dolduran bir şeydi bu.
Bunu düşünebilmesi, ondan ayrıldığım için mutsuz olduğumu hissedip birazda olsa yüzümü güldürebilmek için bunu yapabilmesi...
Çok özeldi...
Nasılda alışmıştım 12 gündür ona, nasılda mutluydum onun koynunda ve  kollarında.
Onu çok seviyorum...
Ve aşkın ne olduğunu anlıyorum.
Eğer hayatınızda "iyiki var" dediğiniz en az biri varsa, ve ona koşulsuz şartsız aşıksanız, sımsıkı sarılın ona... Bırakmayın. 

Eğer sevgilinizle aynı şehirde nefes alıyorsanız, ertelemeyin onu, bırakın günlük yaşantılarınızı,zorunluluklarınızı... Ailenizden sonra en önemli şey sevdiğiniz insan... Her gün daha çok sarılın ona, her gün daha içten sarılın. Sıkılmayın görüşmekten. Eğer birbirinizi özlemeniz gerekirse ve bu süre bazen uzun sürerse anlarsınız benim demek istediklerimi...

Yüreğinize iyi bakın.
Hele ki yüreğinizin içinde dolu dolu yaşattığınız biri varsa...
 Sevin.
Sevmek özel...
Aşk özel...

-Sana şuan sarılabilmek için neler vermezdim sevgilim...
Şuan sana sarılıp derin bir uyku çekmek için neler vermezdim...
yaklaşık 11 saattir kokundan uzaktayım...
Ellerin yok, sen yoksun, nefesin yok.
Bu şehir senden çok uzakta.
Ama sen hep yüreğimdesin.
Hep yüreğimin içindesin. Ve senin yerin hiç değişmeyecek...
Ne kadar uzak olursan ol, ne kadar uzağa gidersem gideyim, sen benim kalbimsin.
Ve insan ne kadar isterse istesin kalbinden uzaklaşamaz...
Seni çok seviyorum.

Cansubulut
30nisan2012

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder