5 Ocak 2014 Pazar

Bir veda gerek sana, bana.

- Yüreğim yüreğinde değildi, beraber  uyuyunca, uydurmuşum!

Adam,
Uzak mesafelerden yazıyorum sana,
Uzak ve uzun yollardan - hayır dönmeyeceğim-
Ellerinin yetemeyeceği mesafelerden,
Ellerimin buz gibi olduğu şehirlerden,
Artık ellerimi düşlemenin sana yasak olduğu deniz kıyılarından,
Yazıyorum.
Okursan şayet; dinle.

Bir şarap şişesi ne kadar bitik olabilirse o kadar bitiğim işte!
Ve bir şarap şişesi kadar;
Geçmişte kalmış. - hayır dönmeyeceğim-
Bir şarap şişesi kadar yitik.
Bir şarap şişesi kadar kırık ve kimsesiz.
Ve beraber açtığımız bir şarap şişesi kadar sana; Uzak.
Lanetlenmiş bir öpücüğün ardından yazıyorum sana,
Lanetli bir tükürük tadının, alnıma yapışmış bir suçlama olamayacağı kadar,
Suçlayıp beni parçalayacak kadar üzemeyeceği,
Ağlatamayacağı,
Ve bir o kadar da yok edemeyeceği kadar Uzaklardan yazıyorum.
Okursan şayet; dinle.
Ruhumun yorgunluğundan yazıyorum,
Ruhumun tükenmişliğinden,
Ruhunun gökyüzünden düşüyorum adam,
Gök yüzünden düşen bin parça, canımı acıttığı için;
Ve belki de her parça yüreğime battığı için !

-bana öyle bakma adam sen istedin, ben gidiyorum-
Bir veda gerek sana,

Bana,
-ve o yatağa-
-ve o eve-
-ve o öpücüğe-


Elveda adam.


Gidiyorum.



-bulut









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder