11 Ocak 2014 Cumartesi

Tuzla Buz Hikayem

- Bugün parçalanınca, dün noksan kalmışım,Beni yarım bırakışına inat, seni tam saymışım.


Dağınığım adam, -saçlarım kadar-Tükeniğim,
Ve yorgun.
Hissizim adam, -sessizliğim kadar-
Ceplerimde hikayem,
martılara simit atıyorum, -simiti de pek sever İzmir'in martıları-
Biraz da hikayelerimi...
Atıyorum adam, bu hikayelerin hepsini,
Atıyorum.

Hiç edilmemiş bir dansın,
Şehvetiyle bakıyorsun yüzüme. -bana öyle bakma-
Hiç izlemediğimiz o filmde, çok konuşuyorsun. -sessiz ol, kızıyorum-
Geçmişin dizlerime uzanmış,
Geleceğim, ağzında bir küfür.
Geleceğim adam,
-Bir gün yine geleceğim-

 Hiç edilmemiş bir dansı etmeye,
Hiç izlemediğimiz o filmi izlemeye,
Dudaklarında yarım kalmış o öpücüğü sonlandırmaya,
Dudaklarımda yarım kalmış hikayemi anlatmaya,
Geleceğim adam geleceğim,
Senin soğuk ellerindeki soğumuş çayı içmeye,

Ağzında beylik laflar,
Büyük lokmalar, üzgünüm adam,
Boyundan büyük olur İzmir'de aşklar...


-Bu arada sessiz ol adam, çünkü  bu Martı hikayeleri sevmiyor-


bulut.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder