22 Aralık 2013 Pazar

Denize yakın içime uzak

                                      -Özlediklerimi avuçlarımın arasına bırakıp, beni biraz öper misin? -


   Uzaklara gitmek istiyorum ,
 beni hiç kimsenin bulamayacağı kadar uzaklara.
         - Sen bul çocuk-
 Uzaklar hep çok uzak, biliyorsun değil mi?
 Uzaklarda kimse yok.
Ve ben  kimsesizliği özlüyorum.
        -Beni uzaklara götür çocuk. -
Kimsenin konuşamayacağı bir yer var uzaklarda,
Senin, benim, ruhumuzun bile!
          -Sessiz ol çocuk-
Uzaklarda yaşa benimle,
Burası çok kalabalık.
         -İnsanları sustur çocuk-
Deniz kokuyor saçlarım,
Bak!                          
          - Saçlarımı ör çocuk-
Umutlar biriktiriyorum eteğimde,
Ve nice aşklar.
Ve sevgiler...
            - Eteğimdeki taşları dökme çocuk-

-Bulut



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder